Polityka wysyłki i zwrotów

DOSTĘPNOŚĆ

Czasami i z przyczyn trudnych do kontrolowania, takich jak błędy ludzkie lub incydenty w systemach komputerowych, możliwe jest, że FitnessTechnie może obsłużyć Klienta żadnego z zakupionych produktów. W takim przypadku skontaktujemy się z klientem przed wysyłką.

FitnessTech nie ponosi odpowiedzialności za błędy powstałe w dostawie, gdy adres dostawy wpisany przez Klienta w formularzu zamówienia jest niezgodny z rzeczywistością lub został pominięty.

KOSZTY WYSYŁKI

W Hiszpanii kontynentalnej koszty wysyłki są bezpłatne przy zamówieniach powyżej 40 EUR.

Przesyłki do Ceuty, Melilli, na Wyspy Kanaryjskie lub za granicę mogą podlegać dodatkowym opłatom. W przypadku tych miejsc wysyłka będzie podana w ramach budżetu.

W przypadku zamówień spoza Półwyspu Hiszpańskiego koszty wysyłki konfigurowane są zgodnie z adresem klienta w bramce płatniczej. 

Półwysep Hiszpania

WskaźnikStanCena
Wysyłka 24/48H39,99 € i więcejBezpłatny
Wysyłka 24/48H0,00 € – 39,99 €4,99 EUR
Wysyłka ekspresowa (24H)0,00 € – 39,99 €6,99 EUR
Wysyłka ekspresowa (24H)39,99 € – 199,99 €9,99 EUR
Wysyłka ekspresowa (24H)199,99 € – 499,99 €19,99 EUR
Wysyłka ekspresowa (DHL)499,99 € – 999,99 €39,99 EUR
Wysyłka ekspresowa (DHL)999,99 € – 1999,99 €49,99 EUR
Wysyłka ekspresowa (DHL)1999,99 € – 4999,99 €

59,99 EUR

Hiszpania Baleary:

WskaźnikStanCena
Wysyłka 24/48H0kg–2kg5,90 EUR
Wysyłka 24/48H2kg-5kg7,99 EUR
Wysyłka 24/48H5kg-15kg9,99 EUR
Wysyłka 24/48H15kg-20kg12,99 EUR
Wysyłka 24/48H20kg-30kg18,99 EUR
Wysyłka 24/48H30kg-40kg24,99 EUR
Wysyłka 24/48H40kg-50kg34,99 EUR
Wysyłka 24/48H50kg-60kg39,99 EUR
Wysyłka 24/48H60kg-80kg45,00 EUR
Wysyłka 24/48H80kg-100kg49,00 EUR
Wysyłka 24/48H100kg i więcej59,00 EUR

Półwysep Portugalski:

WskaźnikStanCena
Wysyłka 24/48H0kg–2kg3,99 EUR
Wysyłka 24/48H2kg-5kg4,99 EUR
Wysyłka 24/48H5kg-10kg5,90 EUR
Wysyłka 24/48H10kg-15kg5,90 EUR
Wysyłka 24/48H15kg-20kg7,90 EUR
Wysyłka 24/48H20kg-30kg10,99 EUR
Wysyłka 24/48H30kg-40kg15,99 EUR
Wysyłka 24/48H40kg-50kg19,99 EUR
Dostawa międzynarodowa 72H 50kg-60kg24,99 EUR
Dostawa międzynarodowa 72H60kg-80kg29,99 EUR
Dostawa międzynarodowa 72H80kg i więcej34,99 EUR

Półwysep Francuski:

WskaźnikStanCena
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin41kg–50kg39,99 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin51kg–75kg45,99 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin76kg–100kg49,99 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin100kg–125kg58,00 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin126kg–150kg69,00 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin151kg–175kg81,00 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin176kg–200kg90,00 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin201kg–300kg129,00 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin301kg–400kg169,00 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin401kg–500kg199,00 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin501kg–600kg218,00 EUR
Ekspresowa wysyłka transportu ciężkiego w ciągu 72 godzin601 kg i więcej259,00 EUR
Przesyłka ekspresowa GLS 48/72H1kg–2kg7,99 EUR
Przesyłka ekspresowa GLS 48/72H2kg-5kg11,10 EUR
Przesyłka ekspresowa GLS 48/72H6kg-10kg16,30 EUR
Przesyłka ekspresowa GLS 48/72H11kg–15kg19,30 EUR
Przesyłka ekspresowa GLS 48/72H16kg–20kg21,60 EUR
Przesyłka ekspresowa GLS 48/72H21kg–30kg27,50 EUR
Przesyłka ekspresowa GLS 48/72H31kg–40kg31,70 EUR

Półwysep Włoski:

WskaźnikStanCena
Międzynarodowy standard0kg–5kg9,99 EUR
Międzynarodowy standard5kg-15kg19,99 EUR
Międzynarodowy standard15kg-30kg49,99 EUR
Międzynarodowy standard30kg-45kg59,99 EUR
Międzynarodowy standard45kg–150kg69,99 EUR
Międzynarodowy standard100kg i więcej99,99 EUR

TERMIN DOSTAWY

Przesyłki realizowane są w ciągu 24/48 godzin roboczych po otrzymaniu potwierdzenia o prawidłowym złożeniu zamówienia.

HISZPANIA I PÓŁWYSP PORTUGALIA:

Dostawa musi być zrealizowana standardowo w ciągu 48 godzin, jednak ze względu na wielkość niektórych pozycji i nakład pracy może ona wydłużyć się maksymalnie do 15 dni roboczych. W każdym przypadku mogą wystąpić zdarzenia, na które Fitness Tech nie ma wpływu i które mogą opóźnić dostawę.

Fitness Tech przez cały czas będzie udzielać informacji o statusie przesyłki. W razie pytań możesz zadać pytanie pod adresem Orders@fitnesstech.es podając numer zamówienia. 

PRZESYŁKI POZA HISZPANIĘ I PÓŁWYSP PORTUGALSKI:

Dostawa musi zostać zrealizowana w ciągu standardowo 2-5 dni, jednakże ze względu na wielkość niektórych pozycji i nakład pracy, może on wydłużyć się maksymalnie do 20 dni roboczych. W każdym przypadku mogą wystąpić zdarzenia, na które Fitness Tech nie ma wpływu i które mogą opóźnić dostawę.

Fitness Tech przez cały czas będzie udzielać informacji o statusie przesyłki. W razie pytań możesz zadać pytanie pod adresem Orders@fitnesstech.es podając numer zamówienia.

USŁUGA DOSTAWY 24H

Maksymalny czas, w którym można uzyskać dostawę w ciągu 24 godzin, to godzina 15:00, po tym czasie w zależności od lokalizacji dostawa może nie zostać dostarczona w ciągu 24 godzin i zostanie dostarczona w ciągu 48 godzin.

SPOSÓB DOSTAWY ZAMÓWIEŃ

Wszystkie przesyłki powyżej 30 kg realizowane są na poziomie ulicy. Dostawca nie ma obowiązku dojeżdżania do domu Klienta jeżeli paczka waży więcej niż 30kg. Jeśli zajdzie potrzeba dostarczenia go do Twojego domu, na naszej stronie internetowej oferujemy usługę podlegającą umowie.

POLITYKA ZWROTÓW
W PRZYPADKU REKLAMACJI LUB PYTań DOTYCZĄCYCH WYSYŁKI LUB ZWROTU NALEŻY SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NASZYM DZIAŁEM INCYDENTÓW POD ADRESEM: INCIDENCIAS@FITNESSTECH.ES

Fitness Tech gwarantuje swoim klientom możliwość anulowania zamówienia w dowolnym momencie i bez żadnych kosztów, pod warunkiem, że rezygnacja zostanie zgłoszona przed udostępnieniem zamówienia przewoźnikowi do wysyłki.

Klientowi przysługuje termin czternastu dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia na zwrot produktu w związku z odstąpieniem od umowy lub stwierdzeniem wady lub wady, pod warunkiem, że produkt zachowa swoje oryginalne opakowanie, nieotwarte i nieużywane. Klient poinformuje Fitness Tech w wyznaczonym terminie i w dowolny sposób dozwolony przez prawo, o chęci skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy. Do zwracanego zamówienia należy dołączyć dowód dostawy oraz ew. fakturę wystawioną na Fitness Tech, przy czym koszty zwrotu ponosi Klient.

Klient może zwrócić każdy przedmiot zakupiony w Fitness Tech pod warunkiem, że nie został on otwarty ani nie był używany oraz zachował swoje oryginalne plomby lub opakowanie. W takich przypadkach Fitness Tech zwróci pieniądze za zakup tą samą metodą, jaką dokonano zakupu, kartą kredytową lub przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. W przypadku, gdy produkt nie zostanie dostarczony w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi jego elementami i w dobrym stanie, w ramach zwrotu pieniędzy może zostać zastosowana zniżka odpowiadająca wyrządzonej szkodzie.

Jeżeli Fitness Tech dostarczy przez pomyłkę produkt inny niż żądany przez klienta, zostanie on wycofany i dostarczony zostanie właściwy produkt bez dodatkowych opłat dla kupującego.

W przypadku odmowy dostarczenia produktu, od kwoty podlegającej zwrotowi zostaną potrącone koszty wysyłki i zwrotu. Uszkodzenia wykryte przez techników również mogą zostać objęte rabatem. 

W celu przetworzenia zwrotu można poprosić o następujące dokumenty:

Numer zamówienia
Kanał sprzedaży
Obrazy i/lub filmy
Opis tego co się stało

W przypadku maszyn Multipower, Smith Machine, pras, maszyn dźwigniowych czy maszyn z obciążnikami firma nie ponosi odpowiedzialności za montaż w imieniu klienta. Firma zaleca montaż przez fachowców Fitness Tech. W przypadku, gdy maszyna posiada wadę lub usterkę, a montaż został przeprowadzony na koszt Klienta, nie będzie możliwości zwrotu towaru.

Informacje te należy przesłać do działu incydentów: incydenty@fitnesstech.es

ZWROTY:

Zwroty środków zostaną przyjęte po zatwierdzeniu zwrotu. Klient ma czas oczekiwania na zwrot wynoszący 7 dni od chwili przyjęcia zwrotu, a zwrot środków zostanie dokonany przy użyciu tej samej metody płatności, która złożyła zamówienie.

Niezależnie od tego, czy chcesz poprosić o zwrot pieniędzy, czy jedno i drugie, klient musi skontaktować się z odpowiednim działem za pośrednictwem naszego adresu e-mail: incydenty@fitnesstech.es.

INCYDENTY:

Zdarzenia należy zgłaszać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Po otwarciu zdarzenia informacje wymagane przez zespół techniczny muszą zostać dostarczone w ciągu 7 dni. Następnie incydent zostanie zamknięty i nie będzie można go otworzyć z tego samego powodu. Zdarzenia należy zgłaszać na adres: incydenty@fitnesstech.es